Het ziekenhuis - Reisverslag uit Eldoret, Kenia van Imke Esser - WaarBenJij.nu Het ziekenhuis - Reisverslag uit Eldoret, Kenia van Imke Esser - WaarBenJij.nu

Het ziekenhuis

Blijf op de hoogte en volg Imke

24 September 2012 | Kenia, Eldoret

Helaas heel slecht geslapen. Er was de hele nacht door erg veel lawaai. We moesten onze nette kleren aan want vandaag moesten we langs belangrijke mensen in het ziekenhuis van Eldoret om ons voor te stellen.
Zoals we al verwachtte waren de mensen waarmee we hadden afgesproken een half uur te laat. Zo ging het de hele ochtend. Wachten en dan handjes geven en voorstellen. Veel te overdreven allemaal voor de nuchtere hollanders. De directeur had een heel groot kantoor en het was ook een hele grote man. Maar hij bleek heel sympathiek te zijn en wensde ons veel plezier de komende weken met leren en uitstapjes maken.
s'Middags hebben we 2 uur in de safaricom gestaan om internet te regelen. Daarna gingen we nog boodschappen doen en werden we weer achtervolgd door de straatkinderen. Sommige waren helemaal aan het trippen van de lijm.
s'Avonds zijn we nog uit eten geweest bij een ander hotel in de straat en hebben we nog wat gedronken bij de bar van ons hotel. Het bier is hier trouwens erg lekker en goedkoop.

• 25 September 2012 - 23:15

Kees En Ria:

Hoi Imke, Leuk dit verslag. Hoorde vanavond van mama dat je deze blog hebt gestart. We zullen er vaak naar kijken om je avonturen bij te houden. groetjes Kees en Ria

• 27 September 2012 - 22:41

Lydia:

Hallo Imke, Leuk om te lezen wat je ervaringen zijn. De inhaalmanoevre die je beschrijft herken ik wel. Rijden ze daar trouwens rechts net als bij ons? Ik hoop nog veel van je belevenissen te kunnen lezen. Groetjes, Lydia

• 28 September 2012 - 19:07

Nico Esser:

Hallo lieve schat, Alles gaat goed bij jullie begrijp ik uit de verslagen. We hoorde van mama dat we je zo elkaar konden bereiken. Joke is met de meiden het weekeind weg naar Brielle. De vraag gisteravond was of je al muntjes aan het bewaren was. We zullen al de verslagen elke keer volgen. Zo als we lezen is het wel erg vermoeiend. Nu lieve schat we houden zo wel kontakt met elkaar. Groetjes van Joke, Nina en Nico xxx.

• 28 September 2012 - 19:07

Nico Esser: